BLOG

Logo

Hvilken betydning har et godt logo?

Der er en god grund til at bruge tid på et flot logo. 

Det er det første der fortæller noget om virksomheden og det er det der skal være genkendeligt for dine kunder.

En virksomhed har ikke mange sekunder til at fange en potentiel kunde, så et logo skal være repræsentativt og give en følelse af tillid. 

Tillid til at det er en seriøs virksomhed der er til at stole på.

Vi befinder os i en tid hvor nettet er fyldt med virksomheder, som ikke er hvem de udstiller sig for at være. Derfor er det din professionalisme der skal springe kunderne i øjnene og give dem tillid til, at du er til at stole på og at du leverer varen og dine produkter er iorden.

” Et stærkt logodesign skaber opmærksomhed, troværdighed og genkendelse. “

Hvad er forskellen på et logo du selv laver og et du betaler for?

At få et professionelt logo designet, betyder at der er din fortælling der ligger bag logoet og der altid er en lille detalje i logoet, som din kunden vil huske på hver gang de ser din virksomheds navn og logo.

Der er tænkt over enhver detalje og streg i dit logo.

Det personlige logo kan handle enten om dit produkt eller beliggenhed, din historie eller dine visioner og værdier.

Det er vigtigt at din logo er langtidsholdbart

Uanset hvad undgår du at kopiere og få et ligegyldigt piktogram.

Vi kan hjælpe dig

Dit logo kan designes alene eller som i en del af en design manual, hvor man gennemgående laver en manual for hvilken visuel identitet virksomheden skal have.

Hvilken skrift type der bruges, hvilke farver og billede stil mm.


Du får dit logo til korrektur under processen, så du bliver inddraget i processen og bliver leveret til dig i let tilgængelige filer og udgaver, så du kan bruge det til alt fra tryk, til web og til sociale medier. 

Har du brug for hjælp til at designe eller få redesignet dit logo?

Så kontakt os endelig for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig.